Friday, September 29, 2006

En smula rött

På söndag fyller jag år, och jag har idag fått en tidig blombukett av min make. En jättevacker bukett, med tre coola blommor. Tydligen tyckte floristen att den skulle gå helt i lime, men maken tyckte att det skulle vara lite höst i den. Eftersom jag nu är på ålderns höst. Han vet att jag inte är så känslig. Han hade tydligen inte använt just det argumentet till floristen, men kan ni tänka er hennes min om han hade sagt det?

Håller idag förskolelärare ännu högre än jag gjorde igår. Idag var det fotografering på dotterns förskola, och jag måste säga att jag förhöll mig rätt skeptisk till om de kunde få 8 (!) barn på drygt ett år att sitta stilla samtidigt och titta in i kameran. Men de lyckades! Är inte detta en bedrift så säg?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home