Friday, December 22, 2006

Herregud så smart jag är!

Intressant att läsa om sig själv i tidningen, särskilt om man läser smarta, insatta saker som man tydligen har sagt. Bara det att man inte har sagt det. Någon annan sa det, och man var i rummet när det sades. Det är ungefär så nära man kommer. Kanske ingen annan tycker det är roligt, men jag skrattade så jag grät igår åt mina visdomsord i gårdagens blaska:

Runt 100 hyreslägenheter i max fyra plan från två till fyrarummare men inget speciellt seniorboende, varken nu eller senare?
- Vi räknar med att det här ska bli ett så attraktivt område så generationsmixen sköts automatiskt, spår *Thaa*.

400 i tomtkön
Hon avslöjar också att det redan finns 400 *...*bor i tomtkö som ser till att hålla bostadsbristgrytan kokande varje dag.

Ja herregud, vad jag vet mkt! :-)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home